Z červencového průzkumu agentury Nielsen Admosphere vyplynulo, že s cenami mobilních služeb u nás není spokojeno 44 % Čechů, ale jen 11 % z nich plánuje změnit operátora. Průzkumu se účastnilo více než 500 lidí.
Ceny za mobilní služby se zdají velmi nepříznivé 16 % dotazovaných, 28 % je hodnotí jako "spíše nepříznivé". Podle 22 % jsou ceny operátorů v pořádku a 29 % lidí je je hodnotí jako "něco mezi". Jen 6 % k tomuto tématu nezaujímá žádný postoj a odpovědělo, že neví.
Neoptimističtější byli v hodnocení cenové relace mladí dospělí ve věku od 15 do 34 let. Celkově jsou spokojenější ženy (37 %) a 51 % mužů hodnotí situaci negativně. I přesto se Češi do změny operátora nehrnou.
Za uplynulé období změnilo operátora pouze 13 % zákazníků, v nadcházejícím půlroce to má v plánu 11 % lidí. Nejčastěji se operátoři snaží udržet zákazníky reklamou. Nejvíc za reklamu utrácí O2, hned za ním následuje T-Mobile a na třetím místě je Vodafone.
Zdroj: ČTK, novinky.cz
Pojďte s námi vymyslet lepší variantu. Stačí do formuláře zadat konkrétní adresu a telefon.
Zadejte ulici, číslo popisné, obec a použijte našeptávač.
Máte na mysli nějakou z následujících adres?
Chci s ověřením dostupnosti pomoci od operátora.
Zanechte nám platný kontakt a operátor Vás bude kontaktovat.
30. 8. 2018
Autor: Redakce DSL.cz
mobilní internetmobilní telefonO2T-MobiletelekomunikaceVodafone
Nevyhovuje vám nová platforma Oneplay? Chcete své předplatné zrušit? Poradíme vám, jak postupovat v aplikaci i na webu.
Platforma Oneplay je tady a s ní i nové sportovní kanály. Kde můžete sledovat důležitá sportovní utkání?
V únoru rostly rychlosti všech typů připojení. Podívejte se, jestli si polepšil i váš poskytovatel internetu.
Oneplay od 10. března nahradí O2 TV a Voyo. Co se pro vás s přechodem na novou aplikaci změní? A na co byste si měli...
Oneplay od 10. března nahradí končící O2 TV a Voyo. Nabídne přitom čtyři různé balíčky – co v nich najdete a kolik...
Oneplay nabídne bohatý výběr filmů, seriálů, sportovních přenosů i televizních kanálů. Pro některé uživatele je to...