Úvod > Články > O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má obrovský výpadek sítě

Dnes 19.8.2015 sledujeme cca od 8:45h velký výpadek sítě O2. Nefunguje volání z mobilu O2. Mobilní data zákazníkům fungují.

O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má dnešní den velký výpadek mobilní sítě. Z mobilu či na mobil O2 se v tuto chvíli nedovoláte. Posílání SMS také nefunguje. Mobilní data O2 zatím fungují.

Operátor má zároveň mimo provoz své hlavní weby jako www.o2.cz, www.telefonica.cz, www.o2tv.cz, o2sport.cz a další. Problém je i s tísňovým voláním na linky 150, 155, 158 a 112!

Společnost O2 Czech Republic a.s. se zatím k výpadku nevyjádřila.

Reklama

Aktualizováno 9:28

Facebook O2: "⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠ Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy tak mohou mít problém se spojením hovorů a připojením k mobilnímu internetu, za což se velmi omlouváme. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Příčinu výpadku a jeho dopad zjišťujeme."

Aktualizováno 9:34

Twitter O2: "⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom."

Aktualizováno 9:50

Mobilní data O2 jsou již také nedostupná. Pevné linky a ADSL internet zatím fungují.

Aktualizováno 10:21

Twitter ČTÚ: "Nedovoláte-li se při výpadku v síti svého operátora na tísňovou linku 112, vyjměte SIM kartu a pokus opakujte."

Aktualizováno 10:32

Singnál na mobilu nabíhá. Lze již volat a omezeně posílat SMS. Pokud vám signál nenaběhl sám, doporučujeme restarovat mobilní telefon.

Aktualizováno 11:21

Podle vyjádření O2 by měly být veškeré funkce obnoveny. Generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník dodává: „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám.

Oficiální stanovisko O2: „Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně jsme se soustředili na zprovoznění služby 112 a následně jsme zprovoznili všechny ostatní služby."

19. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikacetelekomunikacetelekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

 

Vánoce na Netflixu 2024: 4 filmy, které vás dostanou do sváteční nálady

Vánoce jsou spojené s pohádkami a romantickými komediemi. Není tomu jinak ani na Netflixu. Vybrali jsme pro vás...

 

Vánoce 2024: Jak při on-line nákupech nenaletět podvodným e-shopům

Mnoho lidí nakupuje vánoční dárky alespoň částečně on-line. To s sebou ale nese potenciální rizika. Podívejte se...

Nejčtenější články

Jak u vás letos bude zvonit Ježíšek? Třeba přes mobil...

 

Pokud zrovna řešíte, jak zasimulovat Ježíškovo zazvonění tak, aby vás děti neodhalily, máme pro vás pár tipů...

Televizní speciál 2024: Kde a kdy koukat na pohádky a vánoční klasiku?

 

Zítra opět usedneme k televizím a začne vánoční pohádkový maraton. V dnešním článku najdete velký přehled pohádek a...

Black Friday u Vodafonu: Neomezený tarif za 399 Kč

 

Vodafone v rámci Black Friday zlevňuje neomezený tarif. Se slevou až 46 % si ho můžete pořídit pouhých 72 hodin.